Ekol hoca videolu ilköğretim lise dersler bedava ücretsiz üyeliksiz matematik kimya fizik biyoloji ingilizce sosyoloji psikoloji mantık geometri konu anlatımı soru çözümleri öss hazırlık çalışma kitapları 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12.sınıf 1.dönem 2.dönem 1.yazılı 2.yazılı 3.yazılı soruları cevapları 2013 2013 yıllık plan

Geometri öklid teoremi anlatimi

Ekol hoca geometri zümresi adına herkese merhaba. Bu yıl sonuncusu yapılan seneye ygs 2010 ve lys 2010 olarak ad değiştirecek olan Öss 2009 sonuçları ve yerleştirme sonuçları nda herkese iyi yerler çıkar inşallah diyoruz ve şimdi seneye ygs 2010 soruları ve lys 2010 soruları sınava hazırlanan arkadaşlarımıza aşağıdaki vidyomuzda ekol hoca geometri dersleri nden lütfü zorlu öklit öklid teoremi nedir nasıl yapılır anlatımı formülü kuralı soru çözümleri testi ile aşağıdaki vidyomuzda ücretsiz bedava olarak dik üçgende öklit teoremi ni izleyebilirsiniz.

27 yorum:

  1. çoooooooooooooooooooooooooooooooook......güzeldi benim için gerçekten çoook..yardımcı oldu bayağı şey(formül ve soru çözümü) öğrenmiş oldum çok teşekürrler ekolhoca:)

    YanıtlaSil
  2. Bu hoca tam şakirtttt

    YanıtlaSil
  3. Sayenizde çatır çatır soruları çözüyorum hocam ellerinize Sağlık.

    YanıtlaSil
  4. sayenizde bi b*k anlamdım hocam

    YanıtlaSil
  5. @üst

    Zaten 0'ın üstünde bir IQ gerekiyor anlamak için.Anlamaman senin ya da hocanın değil seni hastahane yerine Çernobil reaktöründe doğuran annenin suçudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haytımda gördüğüm en iyi kapaktı seni tebrik ediyorum genç başarılarının devamını diliyorum

      Sil
  6. Elinize sağlık sayenizde Öklid'i anladım.

    YanıtlaSil
  7. bence süper anlatıyosunuz hocam sayenizde soruları kolayca çözebiliyom

    YanıtlaSil
  8. hocam harika anlatıyorsunuz sağoluun :))

    YanıtlaSil
  9. seviyorum sizi hocam <3 :D

    YanıtlaSil
  10. hocam çok zekisiniz :D

    YanıtlaSil
  11. çok güzel anlatmışsınz sağolun hocam :)

    YanıtlaSil
  12. hocam bayağı güzel anlattınız ağzınıza saglık diyorum...

    YanıtlaSil
  13. valla hocam ne diim ki 15 dakkada işi bitirdiniz hell olsnn

    YanıtlaSil
  14. ibrahim piçi15 Nisan 2013 08:25

    fazla iyi değil abartmayın mallar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mal sensi amk

      Sil
    2. kro adam ol sen yazmayı öğren ondan sonra laf yap amk

      Sil
  15. iğrenç anlatıyo laflar iyide konuşmayı bilmiyo yaa bu daha

    YanıtlaSil
  16. mis gibi anlatmış anlamayanın amk

    YanıtlaSil
  17. ÖZNUR: Ben geometriye çalışmamaya karar verdim şimdi neden diye soracaksınız: geometrinin ilk sınavına 5 saat çalıştım sizce kaç almışımdır: 10 eğer o sınav kağıdımı geçen seneki hocam okumuş olsaydı en az bi 55 almıştım bugünde sınav var hiç çalışmadan gireceğim eğer 10'dan yüksek alırsam sorun hocada ondan düşük alırsam bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerizekalı senin suçun sığır 5 saat çalışsan ne fayda sende beyin ykki

      Sil
  18. çok şaçma anlatıyor bir şey anlatamıyor hoca bn anladım ama hayatımda gördüğüm en kötü hocalardan

    YanıtlaSil
  19. şenol hoca vs ekol hoca hangisi yener

    YanıtlaSil

Ekol Hoca Son Yorumlar


TOWERS